• پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 1 ذی القعده 1445
  • 2024 May 09
چهار شنبه 13 شهریور 1398
کد مطلب : 76997
+
-

یدالله محبی آماده  حضوردر  رقابت‌های ‌جهانی

ترکیب نهایی تیم ‌ملی کشتی آزاد کشورمان جهت اعزام به مسابقات جهانی 2019 قزاقستان اعلام شد. در این لیست «پرویز هادی» آزادکار وزن 125 کیلوگرم کشورمان به عنوان نماینده این وزن جهت اعزام به رقابت‌های جهانی قزاقستان معرفی شد، اما به دلیل آسیب‌دیدگی اردوی تیم ‌ملی را ترک کرد.

به گزارش ایسنا، با توجه به این‌که در مسابقات انتخابی تیم ملی، «یدالله محبی» آزادکار کرمانشاهی بعد از پرویز هادی در جایگاه دوم این وزن قرار گرفته بود، اکنون احتمال اعزام این ورزشکار به مسابقات جهانی قزاقستان افزایش یافته است.  «یدالله محبی» در این باره گفت: در مسابقات انتخابی تیم ملی، پرویز هادی نفر اول وزن 125 کیلوگرم بود، برای همین به عنوان نفر اصلی این وزن قرار شد به مسابقات جهانی اعزام شود، اما گویا به دلیل آسیب‌دیدگی اعزامش منتفی شده است.

وی افزود: با توجه به این‌که نفر دوم پس از هادی در مسابقات انتخابی من بودم، این احتمال وجود دارد که در صورت عدم اعزام هادی جایگزین او برای مسابقات جهانی شوم. آزادکار سنگین‌وزن تیم ‌ملی کشتی کشورمان اضافه کرد: البته این بستگی به نظر کادر فنی تیم‌ ملی دارد و ما نیز منتظر خواهیم بود تا نفر جایگزین را معرفی کنند. 

وی تصریح کرد: جایگزین هادی شدن و رفتن به مسابقات جهانی وظیفه سنگینی است که به هر کسی واگذار شود باید تلاش کند این وظیفه سنگین را به‌درستی به سرانجام برساند.  محبی گفت: وزن 125 کیلوگرم که وزنی المپیکی است، از سخت‌ترین اوزان کشتی آزاد دنیاست که حریفان سرسختی دارد و همه از مدعیان هستند. وی در ادامه با بیان این‌که تیم ‌ملی در چند ماه اخیر اردوهای خوبی را برای حضور در مسابقات جهانی پشت سر گذاشته، عنوان کرد: با توجه به تمرینات خوبی که زیرنظر سرمربی تیم انجام داده‌ام، در شرایط مطلوبی قرار دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید